ورزشی

تبلیغات

دانلود بازی دوچرخه سواری در کوهستان اندروید


لایک : 3

دانلود بازی PES 2018 اندروید

ادامه مطلب

لایک : 182

دانلود بازی کشتی کج میهم اندروید


لایک : 1

دانلود بازی Faily Skater v3.1 اندروید

اگر از علاقه مندان بازی های آرکاد وسرگرم کننده هستید حتما سری بازی های جذاب Faily Rider، Faily Brakes را که پیش از این در جوان موبای خدمت شما معرفی کرده بودیم را میشناسید. حالا کمپانی موفق این بازی ها، بازی اندروید Faily Skater را به عنوان جدیدترین بازی خود روانه بازار کرده است که مثل سری های قبل مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است.

ادامه مطلب

لایک : 0

دانلود بازی Messi Runner 2.1.0 برای اندروید

Messi Runner یک بازی دویدنی جذابه که برای طرفدران بازیکن معروف فوتبال مسی،ساخته شده است.در این بازی باید از موانع مختلف با پرش و تغییر مسیر فرار کنید و توپ های طلایی که در مسیرتان وجود دارد را بردارید و با حرکات تکنیکی فوتبالی امتیاز خود را افزایش دهید.مسیر این بازی بیتهایت است هیچ خط پایانی وجود ندارد بنابراین هر بار که رکورد بازی قبلی خود را بزنید برنده میشوید و هر چه بیش تر بدوید سرعت بازی بیشتر و سخت تر میشود.

ادامه مطلب

لایک : 0

دانلود بازی Scooter Freestyle Extreme 3D v1.491 برای اندروید

در بازی اندروید Scooter Freestyle Extreme 3D انواع حرکت های نمایشی را با اسکوتر اجرا کنید و مهارت های مختلف را با هم ترکیب کنید. همچنین میتوانید در این بازی اندرویدی پارک مخصوص خود را با بخش های متنوع و ۴۰ ریل و رمپ متنوع طراحی کنید. کاراکتر خود را شخصی سازی کنید و از لباس های متنوع و اسکوترهای مختلف استفاده کنید و به بازی تنوع دهید. مهارت های اسکوتر خود را ارتقا دهید و پرش و چرخش و… را یاد بگیرید. گرافیک این بازی اندرویدی با کیفیت عالی و بینظیری ارائه شده است و بازی در فضاهای مختلف و هیجان انگیز یک بازی جذاب اسکوتر را ارائه داده است.

ادامه مطلب

لایک : 0

دانلود بازی pes2017 v0.9.0 برای اندروید

طراحی فوق العاده بازیکن ها، ترکیب واقعی و به روز تیم ها، حضور ستاره های معروف، گرافیک خیره کننده، کنترلرهای لمسی عالی، صداگذاری فوق العاده، طراحی بی نظیر و … همگی ویژگیهایی هستند که باعث میشوند شما نتوانید این بازی زیبا را رد کنید! اگر دارای یک دستگاه اندرویدی هستید همین الان بی چون و چرا سراغ دانلود بازی پی اس 2017 بروید

ادامه مطلب

لایک : 8

دانلود بازی Cristiano Ronaldo: Kick'n'run برای اندروید

Cristiano Ronaldo: Kick'n'run یک بازی در سبک بازی هایی چون ساب وی شرف و تمپل ران میباشد که با تغیراتی جزئی که از مهمترین آن تغیرات اضافه شدن کریستین رونالدو یکی از مهبوب ترین فوتبالیست ها به عنوان قهرمان بازی اشاره کرد.

ادامه مطلب

لایک : 7

دانلود بازی Football king rush برای اندروید

Football king rush

ادامه مطلب

لایک : 5

دانلود بازی FIFA 16 برای اندروید

به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب

لایک : 90

دانلود بازی Football strike برای اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب

لایک : 1

دانلود بازی Vector برای اندروید

به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب

لایک : 1

دانلود بازی R.B.I. baseball 2015 برای اندروید

به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب

لایک : 0

دانلود بازی Trial legends برای اندروید

برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب

لایک : 0

دانلود بازی PES 2012 Pro Evolution Soccer (فوتبال) برای اندروید

PES 2012 فوتبال تکامل حرفهای - غوطه به اتمسفر فوتبال بی سابقه است. ساخت تیم رویایی خود را، خرید بازیکنان ترین شناخته شده است. ثبت نام با شکوه و گرافیک واقعی صدا خواهد فضای استادیوم واقعی ایجاد کنید. در بخش جدید رفتار بازیکنان و انیمیشن است که باعث می شود بازی جالب تر بهبود یافته است. بازی در آب و هوای آفتابی، در باران و برف هم بازی! حالت آموزش در دسترس است. در انتخاب هستید بیش از 5 لیگ، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا و قوی ترین تیم های ملی، و همچنین 3 نوع از مدیریت و 24 توپ در انتخاب وجود دارد. توسعه استراتژی خود را از آرایش از بازیکنان در این زمینه و حرکت در جدول رده بندی، برنده تیم های دیگر.

ادامه مطلب

لایک : 399
تمامی حقوق مطالب سایت متعلق به گردانندگان آن هست
طراحی و اجرا:گپ مپ